December 27, 2012

Photobook .. Pixajoy

Assalamualaikum wbt ...

Ni salah satu benda yang ibu nak siapkan segera ..
Coupun groupon punya la dah lama beli ... pastu redeem ..
Dok la bertangguh nak create photobook .. bila tinggal 2,3hari lagi baru gigih nak buat.

Ibu pulak takde la install kat notebook .. dok buat kat pc, tu yang takleh gigih nak buat kat rumah.
Carik la masa luang waktu minum pagi & lunch hour nak siapkan.

Photobook Zulaikha dah hantar lastweek .. tunggu hasilnya minggu depan.
Photobook Suffiya target hari ni siapkan dan hantar ...
Pastu nak menghadap last photobook family holiday pulak ..

Harap-harap sempat redeem yang last photobook sebelum 3januari ni .
Chayukkk .. chayukkkkkk ... esok lastday kena pulun.
Tu laa ...suka sangat buat kerja last minit. 


 Photobook suffiya & Zulaikha ibu create letak gambar derang dari baby sampai la besar, setiap majlis hari lahir .... seronok jugak. Bukan susah pun nak buat, korang pun boleh buat.




1 comment:

Syida said...

aku pun ada beli gak. tapi lambat lg expired. still got time nak kumpul gamba.hahahahha